Se začátkem akademického roku 2003/2004 úzce souvisejí výsledky dvou významných akcí, které probíhaly v průběhu předchozího období.
Jedná se o studentské hodnocení výuky a přijímací řízení do prvního ročníku.Údaj | 1995 | 1999 | 2003 |
dotazovaných předmětů celkem | 83 | 84 | 172 |
t.j. vyučujících celkem | 54 | 76 | 131 |
celkový počet odevzdaných dotazníků | 1 572 | 1 514 | 3 704 |
průměrný počet dotazníků na předmět | 18,9 | 40,4 | 21,5 |
počet skupin dané velikosti | |||
0 - 10 | 33 | 26 | 63 |
11 - 20 | 24 | 35 | 45 |
21 - 30 | 12 | 8 | 15 |
31 - 40 | 6 | 6 | 8 |
41 - 60 | 0 | 4 | 5 |
61 - 100 | 2 | 3 | 6 |
komentářů celkem | 591 | 195 | 219 |
neznalost sylabů | 284 | 5 | 3 |
explicitní pochvala vyučujícího | 43 | 17 | 17 |
nedostatek literatury, skript | 15 | 6 |
Otázky na předmět | Průměr za celou fakultu za rok1995 | Průměr za celou fakultu za rok1999 | Průměr za celou fakultu za rok 2002 | Rozdíl v absolutní hodnotě 99/02 | Rozdíl v % 99/02 |
Předmět byl vhodně zařazen do programu studia na FIM | 3,2 | 3,387 | 3,336 | - 0,051 | - 1,5 |
Cíle předmětu byly jasně vyloženy | 2,85 | 3,001 | 3,077 | + 0,076 | + 2,47 |
Zahrnoval přiměřené množství probrané látky | 2,79 | 2,94 | 2,94 | 0,0 | 0 |
Byl dobře organizována efektivně veden | 2,79 | 2,869 | 2,961 | + 0,092 | + 3,1 |
Doporučená literatura byla dostupná a napomáhala při přípravě | 2,42 | 2,657 | 2,639 | - 0,018 | - 0,67 |
Byly jasně vyloženy požadavky ke zkoušce a zápočtu | 2,96 | 3,143 | 3,185 | + 0,042 | + 1,31 |
Otázky na vyučující | |||||
Vyučující byl na výuku dobře připraven | 3,37 | 3,37 | 3,421 | + 0,051 | + 1,49 |
Podal přiměřené a srozumitelné množství informací | 2,87 | 3,005 | 3,2 | + 0,195 | + 6,09 |
Účelně komunikoval se studenty a uměl se vcítit do jejich problémů | 2,87 | 2,956 | 3,045 | + 0,089 | + 2,92 |
Dokázal vzbudit hlubší zájem o předmět | 2,57 | 2,725 | 2,762 | + 0,037 | + 1,33 |
Vhodně organizoval práci ve studijních skupinách | 2,69 | 2,83 | 2,81 | - 0,02 | - 0,92 |
Využíval moderních prostředků pro podporu výuky(aktivizace studentů, technické prostředky) | 2,61 | 2,873 | 2,843 | - 0,03 | - 1,04 |
Výuka probíhala v souladu s uvedenými sylaby | 2,95 | 3,837 | 3,204 | - 0,633 | - 16,49 |
Obor | Celkem přihlášek |
Dostavilo se ke zkoušce |
Přijato |
Nepřijati z kapacitních důvodů |
Nepřijati pro neprospěch |
Zapsáno |
Aplikovaná informatika - prezenční (ai) | 452 |
303 |
212 |
31 |
60 |
107 |
Management cestovního ruchu (crjp) | 582 |
463 |
75 |
37 |
351 |
47 |
Finanční management - prezenční (fm) | 257 |
159 |
106 |
13 |
40 |
48 |
Informační management - 2leté - prezenční (im2) | 30 |
21 |
13 |
0 |
8 |
7 |
Informační management - 5 leté (im5) | 337 |
245 |
173 |
36 |
37 |
100 |
Informační a znalostní management (izm) | 9 |
8 |
6 |
0 |
2 |
4 |
Aplikovaná informatika - konzultativní (K-ai) | 326 |
243 |
123 |
79 |
41 |
103 |
Finanční management - konzultativní (K-fm) | 233 |
153 |
93 |
22 |
38 |
65 |
Informační management - 2leté - konzultativní (K-im2) | 123 |
83 |
44 |
8 |
31 |
39 |
Informační a znalostní management - konzultativní (K-izm) | 8 |
6 |
4 |
0 |
2 |
4 |
Management cestovního ruchu (mcr) | 42 |
42 |
42 |
0 |
0 |
36 |
Sportovní management (sm) | 160 |
99 |
48 |
0 |
51 |
38 |
Celkem | 2559 |
1825 |
939 |
226 |
660 |
598 |