Telegraf - elektronický časopis Fakulty informatiky a managementu UHK

Telegraf

čtrnáctideník ze života Fakulty informatiky a managementu
číslo 5/2009, vyšlo 12.05.2009

Proces řízení výkonnosti ve společnosti Tesco Stores

V rámci cyklu zvaných přednášek se 21.4.2009 uskutečnila přednáška p. Petra Kyzlinka na téma Proces řizeni výkonnosti ve společnosti Tesco Stores.

Společnost Tesco Stores je britský maloobchodní řetězec, který vstoupil na český trh v roce 1996. S více než 13 000 zaměstnanci patří Tesco Stores k největším zaměstnavatelům v České republice. Poskytuje svým zaměstnancům zaměstnanecké kurzy a školení, příležitosti pro kariérní růst a otevírá programy pro absolventy středních a vysokých škol.

Obsah přednášky volně navázal na teoretické základy studentů, získané v předmětu Řízení lidských zdrojů a zaměřil se na příklady možných nastavení pracovních cílů, pololetní a roční hodnocení, plánování a rozvoj kariéry. Přednášející velmi osobitým a zároveň profesionálním projevem seznámil studenty s praktickými zkušenostmi o řízení výkonnosti týmu a s řešením individuální výkonnosti zaměstnanců společnosti.

Studenti měli možnost se do přednášky zapojit nejen svými dotazy, ale provedli i srovnání nastavení cílů v korporaci a v „rodinném“ provozu na modelové situaci týmu dostihové stáje. Přednáška byla pečlivě přïpravena a právem se těšila zasloužené pozornosti přítomných.

Hana Mohelská
vedoucí katedry managementu, FIM UHK

Článek byl zobrazen 2974x.


 
redakční rada: Ing. Věra Palánová, doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
© 2005 Fakulta informatiky a managementu