Mladí mladým. Tak by se dal charakterizovat již sedmý ročník studentské konference s názvem Student Business Forum (SBF), který se konal 20. listopadu 2014 na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (FIM UHK). Hlavním diskutovaným tématem byl marketing a public relations.
Konferenci uspořádalo Technologické centrum Hradec Králové ve spolupráci s FIM UHK, aby podpořilo studenty se zájmem o vlastní projekty a nápady. Účastníci měli možnost setkat se s ukázkami relativně čerstvých studentských projektů či začínajících firem (startup), dále vyslechnout obecnější přednášky a prezentace o tom, jak se připravit na vstup do praxe a vlastního podnikání, popřípadě jak využít bohaté podpory startupů ze strany technologického centra a jeho partnerských organizací.
O tom, že konference oslovila studenty začínající i pokročilé napříč obory, svědčí například vyjádření Michaely Chotovinské, studentky prvního ročníku oboru Management cestovního ruchu: „Získala jsem mnoho užitečných tipů a rad, na co si dát pozor při rozjíždění vlastního podnikání, nebo kde najít podporu ať už v podobě různých programů, soutěží či vhodných kontaktů. Díky skvělé atmosféře, přátelským prezentujícím a zajímavým tématům se už teď těším na další podobné setkání.“ Její kolegyně Denisa Andrlová studující již čtvrtým rokem Informační management, potvrzuje tato slova: „Nejvíce se mi líbil přístup přednášejících, kteří velice aktivně navazovali kontakt se všemi účastníky. Celou dobu vládla úžasná atmosféra, která určitě nejenom mně vdechla podnikatelský nápad.“
Docent Kozel závěrem dodává: „Fakulta vítá tuto možnost podobnou akci studentům zprostředkovat. Mít studenty, kteří jsou pozitivně motivovaní a dobře připravení na svůj úspěšný vstup do praxe, je totiž snem každé vzdělávací instituce."
-red-