číslo 4/2004, vyšlo 16.03.2004
Nové trendy v marketingové komunikaci v on-line prostředí
Ve středu 3. března 2004 prezentovali pracovníci firmy FG Forrest, a.s. (internetová agentura pro e-business, web design a on-line marketing)
současné nové trendy v marketingové komunikaci.
Ing. Radovan Jelen a Mgr. Leoš Bárta se zabývali zejména specifiky cílových skupin, rozdílnou realizací komunikačních činností podle segmentace trhu, usnadněním přístupu k informacím (bezbariérové přístupy) a volbou vhodné strategie.
Důležitou roli hrají tzv. zástupná témata pro získání pozornosti zákazníků, testování úspěšnosti z hlediska jednoduchosti využívání a zapamatování webových stránek.Přednášející uvedli některé příklady ze své činnosti a zodpověděli rovněž četné dotazy účastníků.
Svatopluk Mareš
Katedra ekonomie a managementu