Telegraf - elektronický časopis Fakulty informatiky a managementu UHK

Telegraf

čtrnáctideník ze života Fakulty informatiky a managementu
číslo 13/2005, vyšlo 16.11.2005

Softwarová podpora řízení vztahu se zákazníky

Dne 15.11.2005 se na Fakultě informatiky a managementu UHK uskutečnila přednáška „Softwarová podpora řízení vztahu se zákazníky (CRM)".

Během prezentace, kterou společně uváděli pánové Jan Vaněk a Jiří Richtr z hradecké společnosti ORTEX byla nejprve představena teoretická východiska a problematika, se kterou se setkávají především obchodní firmy při správě a řízení vztahů se svými potenciálními i skutečnými zákazníky.

V následující praktické části přednášky byly „živě“ představeny možnosti konkrétního řešení Microsoft CRM 1.2 a jeho nově uváděné verze CRM 3  a byla předvedena i vlastní specializovaná aplikace „Monitoring“ pro podporu prodejců společnosti Soare sekt, a.s.

 

Přednáška byla jako již tradičně zakončena soutěžním kvízem pro zúčastněné studenty o hodnotné věcné ceny.

Karel Mls
katedra informačních technologií


 
redakční rada: Ing. Věra Palánová, doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
© 2005 Fakulta informatiky a managementu