Internetová agentura FG Forrest ve spolupráci s Univerzitou Hradec Králové vyhlásila 25. dubna výsledky soutěže Best Programmer 2007. Studenti Fakulty informatiky a managementu v rámci předmětu Technologie pro publikování na webu připravovali své osobní internetové stránky, které následně posoudila odborná porota soutěže.
Široké možnosti uplatnění a seberealizace v oboru tvorby internetových řešení, motivace studentů a prezentace zajímavých případů z praxe budoucím programátorům a managerům – to jsou základní atributy dlouholeté spolupráce internetové agentury FG Forrest, a. s. a Fakulty informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (FIM UHK). FG Forrest připravuje každý rok pro studenty UHK řadu aktivit včetně motivační soutěže a odborných přednášek.
Úkolem soutěžících v letošním ročníku Best Programmer, bylo vytvoření osobních www stránek splňujících současné platné standardy a zároveň využívajících moderní technologie pro tvorbu internetových prezentací. Studenti měli možnost svá díla konzultovat s Ing. Václavem Freylichem, který na FIM UHK vyučuje předmět Technologie pro publikování na webu. Přihlášené práce posuzovala odborná porota, která jednotlivé www stránky hodnotila podle pěti základních kritérií: použití XHTML, PDA, CSS, design a přístupnost. Vítězem letošního ročníku soutěže se stal Jan Juříček, který na slavnostním vyhlášení výsledků převzal notebook jako cenu věnovanou FG Forrest pro autora nejlepší práce. Úroveň přihlášených webů kladně ocenil Michal Franc, Product Development Manager společnosti FG Forrest: „Kvalita předložených prací byla velice dobrá a stránky připravené vítězem soutěže lze bez nadsázky označit za téměř profesionální dílo.“
Součástí vyhlášení výsledků soutěže byla odborná přednáška, ve které Client Service Manager společnosti FG Forrest Ing. Petr Foltýn prezentoval řešení úspěšného portálu G2 (www.g2.cz). Studenti tak získali praktické informace o postupech využívaných při tvorbě rozsáhlého internetového projektu včetně přípravy marketingového návrhu řešení.
FG Forrest, a. s. od roku 1996 poskytuje komplexní řešení pro elektronická média – od monitoringu a analýz přes návrh, realizaci a správu internetových řešení, až po on-line marketing. Společnost při své práci využívá nejnovější trendy kreativních technologií a nabízí svým klientům služby odpovídající i těm nejnáročnějším kritériím stanoveným pro moderní elektronická média. Mezi nejvýznamnější klienty FG Forrest patří Coca-Cola, Kancelář prezidenta republiky, pojišťovna Kooperativa, PPF, Komerční banka, McDonald's, T-Mobile.
Univerzita Hradec Králové je tvořena třemi fakultami – pedagogickou, informatiky a managementu a humanitních studií. Širokou nabídku 25 akreditovaných studijních programů a 88 akreditovaných studijních oborů využívá sedm tisíc posluchačů. Na poli vědeckovýzkumných činností se v mezinárodním měřítku Univerzita úspěšně profiluje především v problematice výzkumu historických věd, didaktik přírodních věd, e-learningu a znalostního managementu.
-red-
Zdroj: tisková zpráva FG Forrest