Telegraf - elektronický časopis Fakulty informatiky a managementu UHK

Telegraf

čtrnáctideník ze života Fakulty informatiky a managementu
číslo 4/2014, vyšlo 24.11.2014

Student business forum 2014

Mladí mladým. Tak by se dal charakterizovat již sedmý ročník studentské konference s názvem Student Business Forum (SBF), který se konal 20. listopadu 2014 na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (FIM UHK). Hlavním diskutovaným tématem byl marketing a public relations.

Konferenci uspořádalo Technologické centrum Hradec Králové ve spolupráci s FIM UHK, aby podpořilo studenty se zájmem o vlastní projekty a nápady. Účastníci měli možnost setkat se s ukázkami relativně čerstvých studentských projektů či začínajících firem (startup), dále vyslechnout obecnější přednášky a prezentace o tom, jak se připravit na vstup do praxe a vlastního podnikání, popřípadě jak využít bohaté podpory startupů ze strany technologického centra a jeho partnerských organizací.


Co zaujalo na letošním SBF proděkana FIM docenta Kozla?: "Jednoznačně musím ocenit vhodnou volbu obsahu jednotlivých přednášek. Inspirativní byla témata zaměřená na využití sociálních sítí při budování kariéry či vlastní značky. Velmi příjemně jsem byl překvapen posluchači, kteří dávali své zaujetí pro témata na vědomí jednak svou výdrží a zároveň četnými a fundovanými dotazy.“



Michaela ChotovinskáDenisa Andrlová (na snímku uprostřed)O tom, že konference oslovila studenty začínající i pokročilé napříč obory, svědčí například vyjádření Michaely Chotovinské, studentky prvního ročníku oboru Management cestovního ruchu: „Získala jsem mnoho užitečných tipů a rad, na co si dát pozor při rozjíždění vlastního podnikání, nebo kde najít podporu ať už v podobě různých programů, soutěží či vhodných kontaktů. Díky skvělé atmosféře, přátelským prezentujícím a zajímavým tématům se už teď těším na další podobné setkání.“ Její kolegyně Denisa Andrlová studující již čtvrtým rokem Informační management, potvrzuje tato slova: „Nejvíce se mi líbil přístup přednášejících, kteří velice aktivně navazovali kontakt se všemi účastníky. Celou dobu vládla úžasná atmosféra, která určitě nejenom mně vdechla podnikatelský nápad.“

Docent Kozel závěrem dodává: „Fakulta vítá tuto možnost podobnou akci studentům zprostředkovat. Mít studenty, kteří jsou pozitivně motivovaní a dobře připravení na svůúspěšný vstup do praxe, je totiž snem každé vzdělávací instituce."
 
-red-

Článek byl zobrazen 977x.


 
redakční rada: Ing. Věra Palánová, doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
© 2005 Fakulta informatiky a managementu