Telegraf - elektronický časopis Fakulty informatiky a managementu UHK

Telegraf

čtrnáctideník ze života Fakulty informatiky a managementu
číslo 5/2008, vyšlo 01.04.2008

Stěhování na dohled

Jak se mohli čtenáři dozvědět v minulém čísle Telegrafu, výstavba nové budovy Fakulty informatiky a managementu v areálu Na Soutoku se přiblížila k úspěšnému konci. V závěru  dubna bude tedy možné zahájit stěhování.

Co nás Na Soutoku čeká?

Celé druhé nadzemní podlaží bude věnováno výuce. Kromě malé auly (označená J1) pro 150 studentů zde budou čtyři velké stupňovité posluchárny (J3, J6, J12 a J13) pro 60 studentů.  

 

Dále tady nalezneme dvě seminární učebny (J2 a J15) pro 25 studentů a počítačové laboratoře (J7, J8, J9 a J10) s celkem 100 pracovními místy.

 
 

Pro výuku bude možné využít i dvě malé seminární učebny (J4 a J14) určené pro 10 studentů a specializované PC laboratoře (J5, J11)V blízkosti počítačových laboratoří bude umístěno tiskové centrum.

Ve třetím a čtvrtém nadzemním podlaží sídlí katedry – ve třetím patře katedra informatiky a kvantitativních metod a katedra informačních technologií, ve čtvrtém katedry ekonomie, managementu, aplikované lingvistiky a rekreologie a cestovního ruchu.

V východním a západním křídle těchto pater budou pracovníkům kateder k dispozici konzultační místnosti.Kromě pracoven akademických pracovníků budou ve třetím patře tři menší seminární učebny (J16, J17 a J18) pro 15 studentů a pět počítačových laboratoří (J20J24) celkově se stem počítačů. Ve čtvrtém podlaží se nachází pět seminárních učeben – tři pro 20 posluchačů (J26J28) a dvě velké pro 30 studentů (J30 a J31).

V přízemí budovy nalezneme recepci, Studijní oddělení, Útvar informačních systémů FIM, děkanát fakulty a velké šatny.

 

Pro odpočinek bude možné využít  příjemný relaxační prostor s bufetem v přízemí a velké prosklené atrium druhém nadzemním podlaží.

 
 

 

Harmonogram stěhování

V souvislosti se stěhováním vyhlásil děkan FIM děkanské volno od 2. do 10.května 2008.

V této době bude zrušena veškerá výuka a bude omezen provoz budovy č. 2.

Vlastní stěhování kateder a počítačových učeben proběhne v týdnu od 5. do 9.května. V pondělí 5.5.2008 budou přestěhovány všechny pracovny využívané pracovníky kateder aplikované lingvistiky a rekreologie a cestovního ruchu, v úterý 6.5.2008 katedry informačních technologií a informatiky a kvantitativních metod a ve středu 7.května katedry managementu a ekonomie. V pátek 9.5.2008 budou přestěhovány počítače a další technika z učeben B7 až B18.

Před tímto „velkým“ stěhováním se nejprve přestěhuje Útvar informačních systémů (25.dubna), který bude následně zajišťovat instalaci veškeré stěhované výpočetní techniky, Studijní oddělení (úterý 29.4.2008) a děkanát FIM (středa 30.4.2008). V pátek 2.května bude hromadně přestěhována veškerá výpočetní technika z pracoven.

Normální provoz fakulty bude obnoven v pondělí 12.května již v nové budově FIM v areálu Na Soutoku.

Stěhování z pohledu studentů

Z pohledu studentů znamená stěhování hlavně zkrácení semestru.

Výuka bude v souladu s děkanským výnosem ukončena 30.dubna. Od 2. do 10. května bude zrušena veškerá výuka, budou uzavřeny počítačové učebny i Centrum služeb.

V tomto období se v „staré“ budově FIM na náměstí Svobody 331 nebudou konat ani zkoušky nebo konzultace. Protože stěhování bude velmi náročné, budova bude pro studenty uzavřena.

V pondělí 12.května zahájíme normální zkouškové období. Veškeré zkoušky, zápočty, konzultace apod. se budou konat již v nové budově. 

Protože do objektu FIM bude umožněn přístup pouze s identifikačními kartami Univerzity Hradec Králové, nezapomeňte si svoji kartu s sebou vzít již první den.

Stěhování z pohledu zaměstnanců

Pro zaměstnance bude stěhování náročnější než pro studenty. Protože je nová budova kompletně vybavená, nebude se stěhování týkat nábytku, ale bude nutné přestěhovat veškeré osobní věci a písemné a další materiály.Po předchozích krocích jako je převedení stěhovaného majetku (PC, tiskárny, lampičky apod.), likvidaci starého papíru a zmapování potřebného počtu krabic, vypukne vlastní balení.Pro balení dodá TPU jednotlivým pracovištím očíslované krabice. Každý pracovník si sám zabalí své písemné materiály, mobilní techniku (notebooky, fotoaparáty apod.), osobní věci apod. s výjimkou počítačů a jejich komponent. Každá krabice bude polepena štítkem s označením čísla místností na nové budově a pracovník současně vyplní tabulku se seznamem čísel všech stěhovaných krabic a číslem kanceláře, do které budou stěhovány.

Zabalení krabic by mělo být dokončeno dva dny před vlastním termínem stěhování pracoviště.

Každý pracovník časně, nejpozději do 28. dubna provede zálohování všech dat na pevném disku svého počítače a  označí počítač, monitor, tiskárnu apod. štítkem s číslem kanceláře, do které budou stěhovány. Rozpojení a zabalení výpočetní techniky provede odborně UIS, které tuto techniku následně nainstaluje do nových kanceláří.

V termínu, který je uveden v harmonogramu, budou jednotlivé kanceláře přestěhovány odbornou firmou. Následně bude potřeba do tří dnů vybalit krabice a předat je správci nové budovy FIM panu Juhászovi, tak aby mohly být dány k dispozici dalším pracovníkům univerzity k navazujícímu stěhování Filosofické fakulty.

Závěrem za stěhováním bude předání „starých“ kanceláří na nám. Svobody TPU. Toto předání proběhne v týdnu od 12.května.

Jak přístup  do nového objektu FIM tak do jednotlivých učeben bude umožněn pouze s identifikačními kartami Univerzity Hradec Králové, proto si nezapomeňte vzít svoji kartu již první den.

Petra Poulová
proděkanka pro rozvoj a zahraniční styky
Článek byl zobrazen 3736x.


 
redakční rada: Ing. Věra Palánová, doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
© 2005 Fakulta informatiky a managementu